


Total Magazin
Lifestyle
Dojena deca imaju bolju plućnu funkciju
Već i sam fizički napor koji ulažu pri dojenju može kod beba dovesti do trajnog poboljšanja plućne funkcije, pokazuje nova studija. Američki naučnici s Michigan State University su u saradnji s britanskim kolegama sa Southampton University analizirali zdravlje 1.456 10-godišnjaka. Rezultati koje je objavio naučni časopis Thorax pokazuju kako deca koja su bila dojena najmanje četiri meseca imaju znatno bolju plućnu funkciju od ostalih vršnjaka, dobrim delom i zbog razlika između mehanizma i trajanja dojenja odnosno hranjenja na bočicu.
Istraživači veruju da su ovakvi nalazi dobar povod za redizajn bočica namenjenih hranjenju beba. Brojne ranije studije su već ukazale na pozitivan uticaj dojenja na zdravlja disajnog sistema u detinjstvu, no povezanost između dojenja i plućne funkcije je bila manje istražena.
Više o ovoj temi...
* Deca koja su bila dojena imaju manje izglede za poteškoće s ponašanjem, objavili su američki...
| « ZDRAVA ZRNCA | Debela deca imaju krvne sudove 45-godišnjaka » |
|---|
Vašington - Mačka porodice odlazećeg američkog predsednika Džordža Buša, stara 18 godina, uginula je proteklog vikenda u Beloj kući, saopšteno je iz kancelarije američke prve dame.
„Predsednik, gospođa Buš, njihove ćerke Barbara i Džena, veoma su tužni što saopštavaju...